Thursday, January 3, 2013

✿ KALENDAR MALAYSIA 2013 ✿

Salam. Happy New Year everyone! Tambah lagi umur kita semua ‘sighhh’. Hope 2013 ni everything will berpuluh-puluh ratus billion much more better dari last-last year and saving aku dari bape sen tu jadi berjuta billion! Amin. Ok entry kali ni if aku tak bagi tahu pun korang mesti dah tahu aku nak share ape kan kan kan. As human being yang semakin cantik, hensem dan meningkat dewasa ni, kalendar sangat lah penting untuk plannig future, uruskan jadual hubby and anak-anak, holiday and etc. So nah kalendar 2013 yang aku songlap dari sini, Admin Comel!. haa jangan malu-malu nak kelik ye.

 

 If nak tahu public holiday 2013 Malaysia yang colorful dekat kalendar atas ni, kelik sini Admin Comel!

Dulu bila beli barang ngah time new year ni mesti dapat kalendar tapi sekarang susah gila nak dapat free. Haaa korang yang nak kalendar kuda 2013 pulak, bole donlod dekat sini, Admin Comel! Tadi aku rasa macam nak upload je dekat blog aku ni tapi tetiba rasa malas lak. Hehe. Aku lebih prefer kalendar kuda. Senang sebab semua info dah ada. So, happy planning everyone! kbai.

No comments: